Biljetter

Viktig information till er som köpt biljett eller planerar att besöka något av våra evenemang efter 1 december!

Antligen

november 26th, 2021

0 Comments

Vi kommer att fortsätta erbjuda våra besökare trygga och säkra evenemang. Den 1 december 2021 inför regeringen, på inrådan av Folkhälsomyndigheten, vaccinationsbevis som ska gälla på allmänna sammankomster och offentliga tillställningar med över 100 besökare. Vi ställer oss positiva till införandet av vaccinationsbevis och kommer att följa dessa regler och rekommendationer. Vi hoppas på ömsesidig förståelse från alla inblandade så att vi tillsammans kan genomföra alla evenemang på bästa sätt. Se gärna till att ha ditt vaccinationsbevis uppdaterat och tillgängligt i samband med insläppet till våra evenemang. Vaccinationsbeviset ska visas tillsammans med giltig id-handling med fotografi.

Evenemangen som blir berörda är:
1 december – Äntligen Roligt: Robin Paulsson
3 december – CHARTA 77
6 januari – John Lindberg Trio
1 mars – Sam Outlaw (US)
2 april – Kim Wilde

Har ni inget vaccinationspass och vill återköpa era biljetter så kontaktar ni Ticksters support på: support@tickster.com
Serviceavgift, porto och andra eventuella avgifter som betalats i samband med köpet av biljett återbetalas ej. Återköp är möjligt för biljetter som köpts innan 26 november 2021. Återköp medges till och med 26 januari 2022.

// Kulturföreningen Äntligen

Det går inte att kommentera detta inlägg.