Delta

Artister, band, poeter, stand up-artister och konstnärer m.fl.
Vill ditt band spela hos oss? Eller vill du komma hit och läsa poesi? Eller kanske du sysslar med stand up? Kulturföreningen Äntligen är en mångsidig kulturförening som arrangerar evenemang av alla möjliga slag. Vi är alltid på jakt efter folk som vill delta på scen hos oss. Är du intresserad? Maila då oss via >> kontaktformuläret, Klicka här <<

Stödja vårt kulturarbete?
Tycker du att vi gör en bra sak? Då kan du bli stödmedlem och på så sätt bidra till vårt kulturarbete.
Vi har nu gjort det ännu enklare för er att betala er medlemsavgift och ert medlemskort får ni direkt i mobilen. Att bli stödmedlem kostar 100 kr per kalenderår. Är du 25 år och yngre kostar ditt medlemskap 50 kr. Är du över 65 år betalar du också bara 50 kr. Som stödmedlem får du medlemsinformation, nyhetsutskick och rabatterade entréavgifter till arrangemang. För att bli stödmedlem, klicka här.

Har du ett företag och vill stödja vår förening är du hjärtligt välkommen att kontakta oss, skicka då ett mail via kontaktforumläret här på hemsidan så återkommer vi till er.

Engagera dig i Kulturföreningens arbetet?
Kulturföreningen Äntligens verksamhet bygger på och är beroende av våra medarbetares kunskaper, intressen, idéer mm. Känner du att du har något du skulle vilja bidra med och engagera dig i Kulturföreningen Äntligen arbete? Maila då oss via kontaktformuläret.