Biljetter

Antligen

februari 16th, 2022

0 Comments

Då det i dagsläget är oklart om man kommer lyckas genomföra en hel turné runt Europa har Kim Wilde beslutat att flytta fram sin turné till hösten 2022.

Den 10 december ses vi i Kristianstad Arena för en oförglömlig kväll!
Köpta biljetter gäller till det nya datumet och behöver inte bytas.

Vi som ideell arrangörsförening är glada att vi lyckats lösa ett nytt datum så att vi kan få Kim Wilde till Kristianstad, och att ni fortfarande har möjligheten att få uppleva denna konsert.
Skulle du trots det inte ha möjlighet att gå på det nya datumet kan du kontakta Ticksters kundservice för återköp. Du har möjlighet att återköpa dina biljetter t.o.m. 16 april.
Har du köpt biljetten över disk kommer du att behöva kontakta ditt inköpsställe. Bokningsavgift, porto och andra eventuella avgifter som betalats i samband med köpet av biljett återbetalas ej.
// Kulturföreningen Äntligen

Det går inte att kommentera detta inlägg.