#idaretocare

Antligen

januari 16th, 2020

0 Comments

Kulturföreningen Äntligen är en del av Dare to Care – en satsning pÃ¥ ömsesidighet och mot sexuella övergrepp. ?
Tillsammans med Svensk Live, RFSU och flera andra festivaler, arrangörer och artister jobbar vi för allas rätt till sin kropp och sin sexualitet. PÃ¥ spelningar, festivaler, klubbar – och överallt.

Ett 50-tal festivaler, klubbar och konsertarrangörer gör en gemensam satsning mot sexuella övergrepp och trakasserier. Under vÃ¥ren och sommaren kommer ett 50-tal festivaler, klubbar och konsertarrangörer ansluta sig till projektet Dare to Care. Projektet lanserades 2019 och handlar om att främja ömsesidighet i alla sexuella möten. Satsningen drivs av Svensk Live, riksorganisationen för livemusikarrangörer i samarbete med RFSU – Riksförbundet för Sexuell Upplysning och finansieras av Svenska Postkodstiftelsen.

Mer info: www.daretocare.se

Det går inte att kommentera detta inlägg.