Tillgänglighet

Utanför Biljardkompaniet

Biljardkompaniets entré har automatisk dörröppnare och hela lokalen är i gatuplan. Reserverade parkeringsplatser för gäster finns runt hörnan mot Ullmagasinet (vid Videllsgatan 6 H) och det finns även en parkering för rörelsehindrade i anslutning till vår entré. Det finns gott med parkeringsmöjligheter runt omkring Yllan.

Biljardkompaniets lokaler

Garderoben som är öppen under höst- och vintersäsongen finns direkt innanför entrén.

Baren är belägen i mitten av lokalen, här beställer du all mat och dryck.
Till höger finner du våra biljardbord och shuffleboard.

Toaletter finns direkt till vänster efter att ha passerat garderoben.  Damernas toalett är placerad först och innehåller flera toaletter, herrarnas toalett (både toaletter och pissoar) hittar du lite längre fram. Vi har även en toalett anpassad för funktionshindrade.

Scenen och evenemangslokalen hittar ni till vänster efter att ha passerat toaletterna. Här inne hittar du vår evenemangsbar.

Rullstolsplats och ledsagare

Biljardkompaniet har särskilda bord som är bättre lämpade för rullstolar, ange att ni har rullstol vid bordsbokning.
Naturligtvis får funktionshindrade ta med sig en ledsagare utan kostnad för entré till evenemang, men avisera gärna detta då det ibland blir fullsatt.

Har du frågor eller synpunkter?

Kontakta då oss via formuläret >>här<<

Värdpersonal finns alltid på plats vid evenemang som hjälper dig tillrätta.

Varmt välkommen till Biljardkompaniet!