Per Holknekt – Kan jag, kan du, kan vem som helst

Per Holknekt – Kan jag, kan du, kan vem som helst

• Lokal:Kristianstad Teater
  • Insläpp:1900 – 2100

Han var den komplexfyllde pojken från Dalarna med en far som var polis och en mor som var rektor. 1980 flyttade han till Kalifornien och blev en av världens främsta skateboardåkare. Åter i Sverige 1984 utbildade han sig till marknadsekonom vid IHM Business School.

Han har startat inte mindre än 39 bolag, varav Svea och Odd Molly kanske är de mest uppmärksammade. Odd Molly börsnoterades och värderades till en miljard kronor och gjorde honom till mångmiljonär.

Men han har också varit uträknad, levt som hemlös och förlorat både jobb och familj p.g.a. sitt alkoholmissbruk. Men mot alla odds har han rest sig, gång efter gång.

Per har en unik förmåga att förvandla aska till eld. Han är tacksam för vad livet gett honom och berättar både om motgångarna i livet samt utmärkelserna som Årets bolagsgrundare, Årets Exportbolag, Årets Inspiratör, Årets Entreprenör, Årets svenska varumärke med mera.

Med sin djupa kunskap och långa erfarenhet inom bolagsutveckling, varumärkesarbete/strategier samt entreprenörskap förmedlar Per Holknekt utöver inspiration, skratt och tårar värdefulla nycklar, lärdomar, insikter och metoder som enkelt kan användas och appliceras på precis vem och vad som helst.

Per Holknekt är idag en av Sveriges mest populära och bokade föreläsare med nomineringar till Årets Föreläsare samt Årets Internationella Föreläsare i ryggsäcken. Låt dig inspireras av hans fantastiska livsresa resa både som människa och som entreprenör där han berör ämnen som entreprenörskap, inspiration, ledarskap och att vända på livet.

TIDER & BILJETTER
Insläpp: 18:00.
Showstart: 19:00.
Förköp: 495 kr (ink. moms) via www.tickster.com, Kompakt Disk, Coop City och Direkten ombud.

Ett arrangemang av Kreativa Möten i samarbete med Kulturföreningen Äntligen.