Äntligen Roligt – Stand up med bland andra Simon Svensson

Äntligen Roligt – Stand up med bland andra Simon Svensson

• Adress:Kristianstad, Sweden
  • Insläpp:1900

Världspremiär för Kristianstads nya stand up-klubb
ÄNTLIGEN ROLIGT

Medverkande:
Simon Svensson – En av Sveriges skämttätaste komiker som du kanske hört i P3-program som Pang Prego, SÃ¥ funkar det och Tankesmedjan.

Josefin Johansson РStubbabos stolthet som synts p̴ TV och h̦rts i radio. Har bland annat medverkat i Gabba Gabba (SVT B), Extra! Extra! (TV3), Pang Prego (P3) och Syskonen (SVTplay).

Kalle Lind – Kalle är komiker, manusförfattare, skÃ¥despelare, radiopratare och författare eller som han själv uttrycker det: kulturarbetare. Har till exempel medverkat i Hej Domstol! (P3), Hej rymden! (SVT) och Sommarkväll (SVT). Dessutom har han skrivit en hel massa böcker.

Lina Linderberth – Kristianstads roligaste malmöit. Eller kanske tvärt om. Har sysslat med stand up i ett par Ã¥r och uppträder regelbundet pÃ¥ etablerade stand up scener, sÃ¥ som Oslipat i Malmö.

Plats: Biljardkompaniet, Kristianstad
Inträde: 100 kr (eller så kan man köpa biljetter till Äntligen Roligt 22 maj, 26 juni och 24 juli tillsammans för endast 250 kr)
Förköp: På Biljardkompaniet (inom kort) och på www.kulturforeningenantligen.se

Leg 18 år.