Patrick Ekwall – Livet går alltid vidare

Patrick Ekwall – Livet går alltid vidare

• Lokal:Kristianstad Teater
  • Insläpp:1900 – 2100

Den 13 februari 2021 förlorade Patrick sin fru, Hannah, i bröstcancer, endast 39 år gammal. Patricks hustru, Tindras mamma, Karins dotter. Ett oerhört trauma, på alla sätt oförberett.

Hur går man vidare? Hur ska man se på livet efteråt? Vad händer när du står mitt uppe i sorgen? Vem bestämmer hur du ”måste” vara när du stämplats som änka eller änkling? Det är några av de frågor som Patrick Ekwall beskriver i sin föreläsning ”Livet går alltid vidare”.

Patrick delar med sig av hur han valt att ta sig vidare och varför. Det här är en varm föreläsning om hur snabbt hela din tillvaro kan förändras. Patrick skapar ett ljus i mörkret och med det frambringar han hopp till alla andra att leva i nuet och inte ta något för givet.

TIDER & BILJETTER
Insläpp: 18:00.
Showstart: 19:00.
Förköp: 495 kr (ink. moms) via www.tickster.com, Kompakt Disk, Coop City och Direkten ombud.

Ett arrangemang av Kreativa Möten i samarbete med Kulturföreningen Äntligen.