Äntligen Festival

Äntligen Festival är en årligt återkommande festival som arrangeras av ideellt av Kulturföreningen Äntligen på föreningens scener i Kristianstad och är en festival med såväl oetablerade som etablerade akter. Då festivalen är gratis att besöka och arrangeras ideellt i syfte att ge akter en möjlighet att framträda för en intresserad publik får medverkande ingen ersättning men kan få kostnader täckta, samt får mat och dryck.

Äntligen Festival arrangeras med stöd av Studiefrämjandet, Svensk Live, Kulturrådet och Kristianstad kommun.

Här kan du lämna en intresseanmälan till våra bokare/producenter om att medverka under Äntligen Festival

Fyll i nedan intresseanmälan så noggrant som möjligt för att underlätta för bokarna, dessa återkommer till dig/er om medverkan blir aktuell.

Sista dag för att lämna intresseanmälan är 15 juni.

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ditt telefonnummer (obligatorisk)

Band-/Artistnamn

Ort, Hemmahörande i (obligatorisk)

Med i studieförbund, ange vilket. Om ej med i studieförbund skriv: Nej. (obligatorisk)

Vilken/vilka dagar passar er bäst att medverka på? (obligatorisk)

Tider ni har svårt att medverka på eller önskemål om tider, fyll i här:

Typ av medverkan/framträdande (obligatorisk)

Om "annat", ange vad (obligatorisk)

Om medverkan med musik, spelar ni: (obligatorisk)

Vilken genré tillhör medverkan/framträdandet (obligatorisk)

Ange tekniska specifikationer, sättning, etc. för medverkan/framträdandet (obligatorisk)

Presstext som vi kan använda i marknadsföring (obligatorisk)

Pressbild som vi kan använda i marknadsföring, max 4mb i filformat .jpg eller .png (obligatorisk)

Fotografens namn, pressbild

Hemsidelänk

Facebooklänk

Lyssningslänk (Spotify, Soundcloud etc.)

Videolänk (Youtube, Vimeo etc.)

Annan länk till material om dig/er

Jag intygar att ovan uppgifter är korrekta och samtycker till behandling av personuppgifter inom föreningen och dess samarbetsorganisationer i administrations- och informationssyfte.