Viktig information om Äntligen Roligt med Robin Paulsson m.fl.

Antligen

april 16th, 2020

0 Comments

Vi måste med anledning av coronaviruset och gällande restriktioner tyvärr meddela att Äntligen Roligt med Robin den 6 maj, flyttas fram.

Showen kommer istället genomföras den 16 september, med samma tid på Biljardkompaniet. Du som redan köpt biljett behöver inte göra någonting, din biljett gäller då.

Vi som ideell arrangörsförening är glada att vi lyckats lösa ett nytt datum så att ni fortfarande har möjligheten att få uppleva denna kväll.
Skulle du trots det inte ha möjlighet att komma den 16 september så kan du kontakta Tickster för att göra ett återköp. Observera att Ticksters kundsupport har väldigt hög belastning just nu, så det kan dröja med att få svar. Har du köpt biljetten över disk kommer du att behöva kontakta ditt inköpsställe. Serviceavgift, porto och andra eventuella avgifter som betalats i samband med köpet av biljett återbetalas ej.

// Kulturföreningen Äntligen

Det går inte att kommentera detta inlägg.