Stand up: Äntligen Roligt med Ola Söderholm

Stand up: Äntligen Roligt med Ola Söderholm

• Insläpp:1900 – 2200

Efter ett långt juluppehåll är äntligen Kristianstads standup-klubb Äntligen Roligt tillbaka!

PÃ¥ scen:
OLA SÖDERHOLM
Ola har tidigare varit med i till exempel Tankesmedjan i P3. Han har även synts i TV-program som Roast på Berns (Kanal 5) och Hårdvinklat (TV3). Han har vunnit priser på Svenska stand up-galan och varje vecka hörs han i podcasten Lilla Drevet.

JOSEFIN SONCK
För första gången på Äntligen Roligt ser ni Sveriges roligaste Ålänning! Josefin har uppträtt på de flesta stora standup-klubbarna och har under de senaste åren blivit ett populärt namn på den svenska standup-scenen.

Dessutom vår favoritnorrlänning TOBIAS EREHED och Göteborgs roligaste Linköpingsbo MARCUS THAPPER.

Konferencier: HAMPUS ALGOTSSON

Insläpp 19:00
Showstart 20:00
Entré: 100 kr Medlem/student: 80 kr
Förköp: 80kr + avgift på www.tickster.se, Tourist Center Kristianstad och Direkten ombud.

Äta innan showen? Boka bord på 044-200075, meny finns på www.biljardkompaniet.seeller www.facebook.com/biljardkompaniet