Stand up: Äntligen Roligt med Ludde Samuelsson

Stand up: Äntligen Roligt med Ludde Samuelsson

• Insläpp:1900 – 2200

LUDDE SAMUELSSON SÄGER NÅGOT KUL är precis vad det låter som och även vad Ludde Samuelsson gör helst och bäst. En 50-minuters renodlad standup-föreställning av, med och om Ludde Samuelsson.

Skåningen Ludde Samuelsson föddes 1989, gjorde scendebut 2007 och arbetar idag med humor på heltid genom att framträda på landets största standup-scener inför gapskrattande publik. På Lund Comedy Festival har Luddes shower sålt ut 4 år i rad och 2015 turnerade han med föreställningen Vi löser det på plats. Sedan 2016 är Ludde bosatt i Göteborg där han driver TJÖTA Comedy Club, som blivit en av stans och landets mest omtyckta standup-klubbar.

Support: EMMA HANSSON LÖFGREN och MARCUS BENGTSSON

Konferencier: HAMPUS ALGOTSSON

Insläpp 19:00
Showstart 20:00
Entré: 100 kr Medlem/student: 80 kr
Förköp: 80kr + avgift på www.tickster.se, Tourist Center Kristianstad och Direkten ombud.

Äta innan showen? Boka bord på 044-200075, meny finns på www.biljardkompaniet.se eller www.facebook.com/biljardkompaniet