Musikkväll med The Boppers & Sme’ns Baglomma

Musikkväll med The Boppers & Sme’ns Baglomma

• Lokal:Stora torg
  • Insläpp:1800 – 2200

Tack vare Sparbanken Skåne kan vi stolt presentera dessa Musikkvällar på Stora torg.

The Boppers är legendariska med sin mix av rock’n roll, karisma och stämsÃ¥ng. Svenska folket har i snart fyrtio Ã¥r rockat oavbrutet till deras musik.
MÃ¥ngas lokala favoriter – Smen’s Baglomma! Det hyllade skÃ¥nebandet med vardagsnära texter och trallvänliga melodier som alltid lockar en stor publik till sina spelningar.

Vill du njuta av sköna sommarkvällar med musik, folkliv, god mat och dryck? Då kan vi bjuda in dig till Musikkvällarna på Stora torg i juli.

Sparbanken Skåne har för andra året i rad möjliggjort dessa fem kvällar i juli (2, 10, 16, 23, 30 juli) där vi bjuder på gratiskonserter med välkända artister. Kom tidigt och passa på att shoppa i vår mysiga stadskärna. I samband med att butikerna stänger börjar tonerna ljuda på Stora torg, kom och lyssna på skön musik där lokala förmågor och grymma förband inleder kvällen.

Kvällar att boka in med vänner, nära och kära – det blir definitivt ett sommarminne!

Detta arrangeras av Handelsstaden Kristianstad AB i nära samarbete med Kulturföreningen Äntligen och krögarna runt Stora torg.
I samarbete med Kristianstads kommun, Kristianstads Handelsförening, Svensk Live, Studiefrämjandet, Kulturrådet, Skånsk Live, Region Skåne.